Πέμπτη 12 Μαΐου 2022

Ποίημα και πίνακας - Nikola Painter

 Έρωτας γυμνός

----------------------------

Ερωτεύτηκα τη γυμνή ψυχή σου και αγάπησα την πονεμένη σου καρδιά.

Κάθε πόνο σου γεύομαι και σε αληθινή λαχτάρα ο έρωτάς μου για εσένα απλά το μετατρέπει...

Έρωτας είσαι και δίνεις ζωή στο λουλούδι της δικής μου καρδιάς.

Σε ολόκληρη την ιστορία της ζωής σου έψαχνες εκείνο το μοναδικό που το άρωμα της αγάπης σε εσένα θα σου χάριζε...

Απλόχερα κάθε μέρα εγώ στο δίνω και εσύ τα χέρια μου κρατάς σφιχτά ακούγοντας κάθε χτύπο της δικής μου καρδιάς μέσα στον ψίθυρο του ανέμου...

Τόσο ισχυρό, μοναδικά υπέροχο

Η αγάπη σου για μένα

Έρωτας γυμνός.

© Nikola Painter 

Ο πίνακας έχει διαστάσεις 60 x 80 cm είναι ελαιογραφία και η τεχνική του είναι με το ρεύμα του μεταιμπρεσιονισμου.

Έτος κατασκευής 2022.

Το μοντέλο που ποζάρει είναι φανταστικό.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.