Κυριακή 30 Ιουνίου 2019

Ο ΠΟΙΗΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΔΟΣΑΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ!

Η εικόνα ίσως περιέχει: 4 άτομα, περιλαμβάνονται οι Kyriakos Dosaras και Όλγα Κονομόδη-Θωμά, , τα οποία χαμογελούν, άτομα στέκονται και εσωτερικός χώρος
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗ ΚΥΡΙΑΚΟ ΔΟΣΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΑΣ !
ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΜΑΣ ΚΙ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΗΜΕΡΩΝ , ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΕΣ ΣΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΑΠ. ΠΑΥΛΟΥ,ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ.

ΣΑΟΥΛ
Τα μάτια σου δεν βλέπουν πια.
Τρείς μέρες τώρα, στο σπίτι κάποιου ξένου
-τι σύμπτωση-
τον έλεγαν και κείνον Ιούδα.
Χωρίς τροφή, χωρίς νερό,
ένα θλιβερό απομεινάρι
ενός παλαιού, κραταιού διώκτη.
Βυθισμένος, στο απέραντο σκοτάδι
τόσο των ματιών σου
όσο και της σκληρής από μίσος ψυχής σου.
Στ ‘ αυτιά σου, ηχεί ακόμη τούτη η υπερκόσμια φωνή…
‘’Σαούλ, Σαούλ, Σαούλ, γιατί με καταδιώκεις;’’.
Η προσευχή σ ‘ απόμεινε πια.
Κι απέναντί σου, η απόλυτη Ευσπλαχνία της οικουμένης.
Όσο εσύ Τον κατεδίωκες,
τόσο Εκείνος σ ‘ ελεούσε.
‘’Σαούλ, Σαούλ, Σαούλ, γιατί με καταδιώκεις;’’
‘’Ποιός είσαι Κύριε;’’
Αναφωνείς, ακόμη και σήμερα…
‘’Εγώ είμαι το Έλεος, εγώ είμαι η Συγχώρεση, εγώ είμαι η Αγάπη.
Πορεύου πια, εν ειρήνη αναπαυμένος’’.
Αυτό ήταν, έπεσαν τα λέπια απ ‘ τα μάτια σου,
κι ‘ήρθες στο Φώς, στο Φώς του Κυρίου σου.
Από διώκτης, Απόστολος.
Από αμαρτωλός, Κήρυκας της οικουμένης.
Από φόβος και τρόμος των Χριστιανών, Μάρτυρας.
Από Σαούλ… Παύλος. Ο δικός μας Παύλος.
Στο νού μου, έρχονται πια τα λόγια σου…
‘’Ζώ δε ουκέτι εγώ, ζή δε εν εμοί Χριστός. Τα πάντα και εν πάσι Χριστός’’.
Στο νού μου, επίσης έρχονται τα αιώνια λόγια του Κύρη σου.
Τα λόγια του Κύρη μου.
Τα λόγια του Κύρη μας…
‘’Τα αδύνατα παρά ανθρώποις, δυνατά, παρά τω Θεώ εστίν’’.

Χιλιομόδι, 15/06/2019

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.