Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2021

Η Φάτσα Του Προσώπου - Του Γεβγένι Γεφτουσένκο


Ποιά είναι η αληθινή η φάτσα του προσώπου;

Σπουδαίο πρόβλημα για την ανθρώπινη τη ράτσα

μέχρι να βρουν την άκρη

με την ίδια τους τη φάτσα.


Άγνωστο στους ανθρώπους είναι

το «εγώ» το δικό τους

Λίγοι είν’ αυτοί που ξέρουν

τον εαυτό τους.


Χουβαρντάς αυτοβαπτίζεται ο σφιχτός,

σαν σοφό τον εαυτό του έχει ο χαζός.

Ο Παντοδύναμος στενοχωριέται καμιά φορά, σκουλήκι είμαι!

Και το σκουλήκι άφοβα σφυρίζει, Θεός είμαι!


Σέρνονται ιταμά τα ερπετά επάνω,

κραυγάζει ο δειλός, γενναίος είμαι!

Μονάχα ο ελεύθερος ο άνθρωπος

πιστεύει: σκλάβος είμαι!


[Μετάφραση : Γιώργος Σοϊλεμεζίδης]



bibliotheque.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.